Методологія

methodologyПри розрахунку рейтингу до уваги беруться популярні соціальні мережі, офіційні сторінки у яких ведуть принаймні 3 українські наукові журнали.

Рейтинговий бал журналу складається з суми його оцінок за представлення у соціальних мережах.

Індикаторами оцінки є кількість користувачів, які підписані на сторінку журналу, та оновлюваність сторінки.

Індекс впливу (ваговий коефіцієнт) кожної соціальної мережі – різний, і призначається в залежності від кількості сторінок наукових журналів у ній.

Індекси впливу соціальних мереж:

  • Facebook – 0,4
  • Twitter – 0,3
  • ВКонтакті – 0,2
  • Google+ – 0,1

Оновлюваність визначається наявністю оновлення інформації впродовж останнього місяця.

Оцінка за оновлювану сторінку в соціальній мережі вираховується за наступною формулою:

[Кількість користувачів] * [Індекс впливу]

Якщо сторінка не оновлювалася упродовж місяця, індекс впливу соціальної мережі зменшується на 0,05:

[Кількість користувачів] * ( [Індекс впливу] – 0,05 )

Рейтинг оновлюється щоквартально.